Puh och pust

Efter att hemsjukvården varit här bestämde jag mig för att ta med mig Lovisa på en promenad samt uträtta lite ärenden. Vi ska prova vidare med Victors mage. Laktulosen fungerar ju till viss del så att han bajsar, men han får ju förfärligt magknip och en del gaser. Med Lovisa provade vi Minifom som fungerade superbra så nu ska vi testa det med Victor också.
Sköterskan sa att läkarna inte brukar rekommendera Minifom och magdroppar för de anser att det är verkningslöst, men att många föräldrar upplever förbättringar.
Nåja, nu har jag köpt en flaska och får prova, resultatet brukar ju dröja någon vecka.

Jag fick idag helt klartecken från vår nuvarandre hyresvärd att jag inte har någon uppsägningstid på den här lägenheten om vi byter bolag. Toppen.
Vi har nu tills på måndag på oss att få tag på någon som vill vara borgenär så får vi den i Tävelsås. Arbetslöshet, skulder och liknande har helt klart sina nackdelar... :( Men det är bara att jaga och hoppas på det bästa. Vill ju så vansinnigt gärna ha lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0