Woha

Idag har jag hunnit med lite städning. Det tar sin lilla tid för det tenderar att dyka upp andra småprojekt hela tiden som ger fördröjningar.
Nu är jag i full färd med att baka bröd också. Kan behövas lite påfyllning på den fronten och jag har gett mig fan på att inte köpa något bröd. Mest för att jag har tröttnat på allt bröd i affären. Och sen är det ju lite billigare att baka själv.
Sen tänkte jag baka lite mockarutor också. Mest för att retas med Natha, men även för att det faktiskt är gott. Bullbak får vänta till en annan dag. Annars har Silvio lite önskemål om bullar också.

Annars är det mesta som vanligt, Lovisa är mest söt, Victor är mest skrikig, jag tycker att dygnet ha för få timmar och Silvio får bara kallt kaffe.
En helt vanlig dag hos oss alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0