Jag kände mig lite nyrik

Det var de väldigt efterlängtade pengarna som kom.. Reseersättningen. Tog bara ett par månader att få rätt på dem.
Sen gick jag till affären... och sushin såg god ut :P.
Nåväl, vi överlever.
Lovisa har varit supersöt idag och pysslat en massa med Victor, klappat på honom och pratat med honom. Hon längtar nog en hel del efter att han ska växa upp så att de kan leka tillsammans.

Jag sov bort 4 timmar i förmiddags, det var skönt och välbehövligt. Lovisa behövde tydligen också sova lite för hon sov gott hon också. Det har ju inte varit helt bra med sömn för hennes del när vi varit iväg. Hon har haf svårt att komma till ro ordentligt både på natten och till middagsvilan så det känns skönt att vara hemma igen.

Ännu skönare hade också varit att få veta redan nu när vi ska till Lund igen för operationen., det tar ju ändå en hel del tid i anspråk.. inte för att jag är någon planeringsmänniska, men ungefär. Det väntar ju en sommar och logistiken och det finansiella ska ju fungera bra också.
Men kirurger, kardiologer och alla andra som kan tänkas vara inblandade ska fundera över när de har tid.. så jag förmodar att det blir ganska kort varsel när det väl är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0