Lovely day

Idag hade vi bestämt att ta igen den missade fikan med HK. Så framåt eftermiddagen gjorde vi oss klara och gick ner till stan. Där var smockat med folk. Det var tydligen någon stadsfest. Snacka om att jag lever i min egna lilla värld som totalt missat detta. Nåja, vi hitta slutligen lediga bort på Skåres.
Efter det yrade vi runt på stan en stund. Lovisa fick lite nya strumpor att slarva bort. Eller rättare sagt.. när jag väl hittar strupmor med halkpluttar på köper jag några par.
Efter det gick vi till Linnéparken för att rasta Lovisa. Vi la oss på en filt och gottade i solen. HK sprang efter Lovisa. Ypperligt bra upplägg skulle jag vilja säga.
På hemvägen unnande vi oss sushi från moshi moshi. Det var ett tag sedan nu så vi får väl snåläta i veckan :).

Helt perfekt dag kort och gott. Bara njutit av att vara ute.

Nu tänkte jag faktiskt ta och lägga mig tidigt. Det har blivit lite väl många sena kvällar sista tiden så jag har känt mig som en zombie när det är dags att gå upp runt 7 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0