Vardag igen

Det känns skönt att slippa sjukhuset för den här gången. Det är så tröttaamt och irriterande att vara där.
En annan sak som är tröttsam och irriterande - hitta byxor till Lovisa. Jag vet inte hur många affärer jag kollat i. Jag har inga större krav. Bara vanliga byxor. Men kollar man på tjejavdelningen är det rosa, volanger, blommor, puttenutt och struprörsjeans. Stuprörsjeans. Vi snackar om en liten unge med alldeles för mycket spring i benen. Hur bekvämt kan det vara med stuprörsjeans?
Tydligen tycker de flesta föräldrarna ungefär detsamma. Man får nämligen kolla på pojkavdelningen. Där finns spring i benenvänliga jeans. I typ två storlekar. Allt är så urplockat.
Så jag scannar av internet nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0