Fantastisk söndag

Nu är det ungefär 18 timmar sen jag gick till lägenheten för att påbörja det tröttsamma arbetet med att packa det sista, leka tetris och städa.
Nu har jag packat, lekt tetris och nästan städat klart. Jag skiter i det sista.. lite skräp typ.. och det kanske hade kunnat vara lite renare under badkaret och i kylskåpet.
Men vafan. Jag är inte stålmannen så mina krafter tog slut.

Natha hade barnen ett par timmar i eftermiddags. Alltid något. Ger mig såhär i efterhand någon timmes sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: Tella

Med tanke på hur det ser ut i den lgh ni ska vara i ett tag nu, så hade jag fan struntat totalt i att städa. Jag hade också tagit kort på allt äckel i den "nya" för att ha bildbevis som motargument om nån skulle vilja att ni ska betala städkostnad för er egen lgh.

Sen rekommenderar jag hyresgästföreningen. De är bra när sånt här händer. 75 spänn i månaden är inte mkt.

2009-11-09 @ 07:40:52
Postat av: Emma

Äh.. om vi ska börja jämföra vilken lägenhet som är skitigast så ska jag nog inte ens ta upp ämnet.. ;)

2009-11-09 @ 08:17:23
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Har väl inte med saken att göra...som ni själva säger så är de ju ERAN skit i eran lgh, men knappast att ni har mögel i skåpen o snor på väggarna :S

2009-11-09 @ 09:53:21
Postat av: Emma

Förvisso, men det var ju så jäkla petigt med att byggarna inte skulle behöva utsättas för någon annans smuts.. Nåja, klägget under badkaret får de leva med, det västa fick jag bort..

2009-11-09 @ 10:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0