Magsjuka, del 2

Igår small det till för oss vuxna. Silvio klarade sig väl ganska bra, mådde mest illa. Jag mådde fan. Usch. Kräktes och hade mig hela dagen. Det var extremt dålig tajminig också eftersom det är skolvecka och jag missar en massa laborationer som måste tas igen vid senare tillfälle.
Nåja. Idag mår jag bättre, men magen knorrar rejält när jag matar den så det går ganska lugnt.
Lovisa fick vara hemma från dagis också. Även om det är hon som har dragit hem det här fanskapet kan ju vi vara lite vettiga och inte släppa iväg henne. Fröknarna var tacksamma för det och önskade att alla kunde vara som oss.
Nu är det bara att hålla tummarna så hårt det går för att Victor ska klara sig. Blir han dålig kan det vara tal om att lägga in honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0