Meh

Jag fick inget vaccin. Lovisa fick. Alltid något. Jag förmodar att Victors läkare inte kommer att göra några större glädjehopp över det beskedet.

Vaccinationsmottagningen i sig var ett mindre helvete. Detta var ju första gången barn fick vaccineras så det var barn överallt, på alla håll och kanter och i ständig rörelse. Ett mindre kaos. Sen kanske själva vaccineringen inte kändes så speciellt pedagogisk just för barn då det var flera i ett rum och de blev ledsna så andra barn fick titta på under tiden och bli rädda.
Lovisa klarade det ganska så bra. Så länge hon satt i vagnen, sen tog jag upp henne och hon fick se sprutan, då blev hion jätteledsen och ville inte alls vara med på noterna. Turligt nog gick det snabbt och hon somnade så fort hon kom hem. Hoppas hon kommer att må lika bra som Victor har gjort. Jag förmodar ju att Lovisa ska ha en omgång till om några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0