Mest regn och rusk

Idag var det inplanerat att umgås lite med Hannah och lilla Elvira. Vädret stoppade oss dock från att ge oss ut på stan så istället åkte jag och Victor till dem, Hannah bjöd på god kladdkaka :). Jag fick även se bilder på huset som de skriver kontrakt på idag och det ser jättefint ut. Det ska bli kul att hälsa på när de är installerade där.

När jag hämtade Lovisa på dagis fick jag lite varningar om att de har magsjuka där. Ett barn hade kräkts och få gå hem och en fröken hade kännt sig lite dålig och gått hem. Nu är det bara att hoppas Lovisa slipper undan. Jag gjorde en miniförebyggelse genom att sprita henne och mig när vi kom hem. För Lovisas del är det väl försent, men jag kanske kan hålla mig frisk.

När jag kom hem från Hannah sa Silvio att han försökt ringa mig, jag hade telefonen i handväskan som jag glömde i hallen. Typiskt, eftersom det hade blivit ett par vaccindoser över idag så vi kunde ha fått dem. Nåja, det blir väl förhoppningsvis nya chanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0