Tack Luthar

Du räddade nog den här annars tråkiga dagen.
Luthar är en av våra WoW-vänner. Luthar har spenderat ungefär den senaste månaden i Thailand. Det tyckte inte Luthar var så våldsamt roligt då han saknade oss så mycket :P.
Någon gång under vistelsen bad han om vår adress så att han kunde slå ihjäl några minuter med att posta ett kort.
Nåväl, sen han kom hem igen i lördags har han frågar ideligen om vi har fått kortet. Men brevlådan har varit tom. Nästintill. Det hamnar inte så mycket alls i den särskilt ofta efter att hyresvärden ordnade "eftersändning".
I måndags fick jag en avi från Posten att jag hade ett rekommenderat brev att hämta ut. Konstigt tyckte jag då jag inte alls väntade på något som skulle kunna i ett sådant brev.
Idag fick jag tummen ur och hämtade ut brevet.
Eller paketet som det visade sig vara.
Först blev jag lite konfunderad så det kom från Thailand och avsändaren var ingen mindre än 'DR Lanta Bay'.
Sen föll poletten ner och jag småflinade hela vägen hem åt ännu en av Luthars knasigheter.
Öppnade paketet och mycket riktigt, det fanns ett vykort.
Och en cd-skiva.
Och något runt inslaget i tidningspapper.
Enligt instruktionera på kortet var musiken det enda han stod ut med efter all thaipop så det blev thaireggae istället. Märkligt, men svängigt.
Det runda var en rund ask med en handgjort tvål formad som en lotusblomma. Alltså, handgjord som i att varenda litet yttepytteblad var utskuret och fixat. Värsta grejen.

Luthar alltså, så snart tid och pengar infinner sig ska jag fan träffa den killen :D.

Kommentarer
Postat av: Björn G

Jag saknar verkligen mina gamla WoW-polare :(

2009-11-27 @ 15:59:42
Postat av: Silvio

du får väl börja spela igen då :p

enkel lösning på problemet :)

2009-11-27 @ 16:24:48
URL: http://www.fumei.net
Postat av: Björn G

Och när tycket du jag ska hinna klämma in det mellan jobb och pluggande? Offra ett par av domdär få timmarna sömn jag lyckas gräva fram här och var?

2009-11-27 @ 18:00:09
Postat av: Emma

Jag fick höra senast i onsdag av guildet att sömn är överskattat :D

2009-11-27 @ 18:46:32
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0