Tisdagen gick snabbt

Och inte hände det mycket heller. Alla utom jag har sovit i omgångar. Victor har fått två vaccinationer idag (svininfluensa dos 2 och sen vanlig influensa). Eftersom Victor var så duktig och charmerande när han fick sprutorna fick han prestener, ett guldpärlhalsband och ett vårtsvin.
Jag var förbi apoteket också för att kolla hur det gick med Victors ena medicin som vi besällde förra fredagen. Gissa vad som hänt? Inget alls! Typiskt. Vi börjar ju såklart få slut på den medicinen också, det var därför vi beställde den i god tid. Det tycks ju inte som att man har så mycket för det. Men, men.. Imorgon skulle de nog sätta lite fart. Hoppas jag. Å andra sidan ställer jag mig lite tveksam till om han ens behöver den medicinen längre, pulsen har ju sjunkt rejält.


Kommentarer
Postat av: Natha

Jag kan när jag vill! Jag är i princip färdig med teoridel så jag följer med!

2009-11-11 @ 11:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0