Uppdatering, bara för att Natha "tjatar"..

För egentligen har det inte hänt så värst mycket alls sen sist. Igår var det mest lekande och degande hemma.

Idag började dagen med att jag och Victor åkte till sjukhuset för att ta nytt blodprov på honom. Hem igen för att lägga barnen och sen for jag till tandläkaren för att göra min tredje operation. Jag tänkte nästan avboka operationen för nu har jag fått ont i halsen, men jag konstaterade att jag kunde andas om jag låg ner så det kändes lika bra att få det överstökat. Nu är det överstökat och därmed återstår bara en operation. Jihoo! Och den sista operationen blir den minsta, det är bara lite på framsidan av framtänderna i underkäken. Härligt. Skönt att få det klart.
Dagens iakttagelse var att det gör betydligt mindre ont i underkäken än i överkäken när bedövningen släpper. Alltid något.
Resten av dagen har jag legat mer eller mindre nerbäddad i soffan och tyckt synd om mig själv för att jag är tjock i halsen. Jag hoppas att det går över illa kvickt.
Imorgon tänkte jag att jag och Lovisa ska vaccineras efter att jag hämtat henne på dagis, det kan vara skönt att få det överstökat. Om jag klarar mig undan allt för jobbiga biverkningar blir det Silvios tur på torsdag. Min tanke är att en av oss ska må helt bra för att ta hand om kidsen.

Sen får jag väl lov att gratulera Hannah och Martin som har köpt ett hus. Härligt! Jag vet att Martin nämnde förra helgen att de lagt bud på ett och det tycks ju ha fallit väl ut.

Victor har förresten blivit fantastiskt duktig på att sova i sin egen säng nu. Han somnar även själv utan att man behöver vara i rummet. Gigantiskt framsteg. Det kanske rentav slutar med att han kan få sitt rum på en gång när vi flyttar tillbaka till lägenheten. Det hade ju varit skönt, bortsett från att vi då förlorar balkongen lite titt som tätt.

Det var allt från denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0