Fisan är hemma igen

Vilken lycka!

Vi vuxna städade upp lite i morse och Victor låg i vår säng och halvsov.
Precis när jag skulle gå till affären ringde Silvios föräldrar, de var redan här. Jag gick ut och mötte upp dem.. och LOVISA såklart. Lilla hjärtat. Hon såg lite skeptiskt ut, men efter lite bus hemma så låg jag på plus igen. Det är verkligen alldeles underbart att ha henne hemma igen.
När hon ändå sov åkte jag till sjukhuset med Victor. Idag gick det väldigt mycket bättre. Först fick han emla direkt när vi kom dit så att vi var klara för sprutan sen kom blodprovstagarna ganska snart därpå. Allt gick smidigt och enkelt. Så fort provsvaret kommit fick han sin spruta. Läkaren ville sen ändra lite i ordinationen på Waran, men det gick också snabbt så sen fick vi åka hem.
Härligt!

Ikväll har jag och Lovisa dansat, det var roligt. Jag vet inte vem av oss som hade roligast, men det var återigen så himla roligt att ha henne hemma igen.

Imorgon (söndag) bjuder Silvio på lite kaffe och tårta runt klockan 13 eftersom han fyller 37 26. Välkommen om du vill.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Synd att vi inte kunde komma, haft min farbror m fru på besök här idag. Gratta honom från oss!

2009-10-18 @ 17:31:09
Postat av: Ilse

Gratulera Silvio från storasyster i v-ås.

2009-10-18 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0