Lite senare

Victor mår bra trots omständigheterna. Han har fått en medicin som ska få lite ordning på pulsen. Hjärtat orkar inte riktigt pumpa ut rätt mängd blod så istället pumpar det för glatta livet. Kansk inte helt bra, men vi får hoppas att det blir bra.
Förkyld var han ju också, men det blev också lite bättre under dagen. Han är väldigt täppt och så, men klarar sig bra ändå.

Johanna: Tack för berbjudandet, men Lovisa får stanna hos farmor och farfar tills på fredag iaf, även om jag är "hemma" så åker jag innan hon vaknar på morgonen och kommer hem långt efter att hon har somnat så jag tror hon har det bäst där hon är. Jag ska gosa med henne så mycket det bara går när nästa vecka äntligen är över. Då ska hon få alla pussar och kramar i hela världen och lite till.

Kommentarer
Postat av: Tella

Hon ville inte pussa på faster idag heller :( och inte på Robin heller, fast hon blev VÄLDIGT glad åt at se honom när han kom hem :) "HEEEEJ!!!" lät det från henne ;)

2009-10-09 @ 23:12:11
Postat av: Johanna HK

Okej! Men lova att höra av er om det är något! För jag hjälper mer än gärna till :)

Har försökt ringa i ett par dagar nu men det är väl inte jätte lätt för er att svara. Hälsa till silvo och hälsa till victor att tant ding ding tänker på honom :)

2009-10-10 @ 12:48:52
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0