Packa pappas kappsäck

Eller hela jävla lägenheten. Det är så segt att packa. Jag hatar det. Och ändå måste det göras så vi tar det lite i etapper.
Sen ska vi ju flytta en hel massa. Typ spjälsängar, kläder, alla städsaker, köksapparater, tv, datorer, leksaker, julsaker och allt annat man kan tänkas behöva i två och en halv månad. Trist var ordet.

Att lämna Lovisa på dagis gick över förväntan. Som vanligt var hon lite extra mammig, men jag var kvar lite med henne, tog på vantar och sådär. Sen blev den stora gungan ledig som det kan sitta flera barn i så då fick Lovisa och ett par barn till gå dit. Allt var frid och fröjd så jag kunde gå hem utan att det blev gråt. Skönt det.

För övrigt är jag enormt stressad över allt jag har att göra så det slutar mest med att jag inte gör något alls. Typiskt mig. Under denna och nästa vecka ska vi packa allt, jag ska läsa in all kemi så jag fixar tentan och sen är det ju alla labrapporter jag släpar efter med.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Emma!

Du har blivit min nya idol!!! F-n vad stark jag tycker att du är som fixar allt som du och din goa familj går igenom!!! Sjukhusbestyr, plugga, flytta grejor, och allt annat vardagsgrejs man ska hinna med. Och så bloggen med... =) Jag tycker det kan vara tufft bara att hinna med det där vardagsgrejset liksom... Hur bara gör du?!?!

BAMSEKRAM till dig!!!

/Bettan

2009-10-20 @ 12:03:02
URL: http://bettanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0