Romantiskt värre

Silvio är väl kanske inte direkt den mest romantiska killen, men igår lyckades han med något slags frieri. Så ja, vi ska gifta oss. Sen. Någon gång.

Häromdagen undrade han om skrivaren hade kommit än. Det har den inte. Han sa att det var ett dokument han behövde skriva ut. Jag undrade såklart vad det kunde vara, men se det ville han inte säga utan jag skulle få veta.
Nåväl, igår tjatade jag nog hål i huvudet på honom för jag var så nyfiken. Det är ju onekligen märkligt att han ska skriva ut något som ska vara en överraskning till mig och som inte jag får veta. Jag kände mig nog ganska nollställd och min hjärna gick på högvarv.
När vi kom hem från sjukhuset kunde jag inte vänta en sekund så jag försökte laga den där ynkliga skrivaren vi har, men det misslyckades. Den kan inte mata fram papper :/.
Jobbigt för väldens mest nyfikna.
Silvio sa då att han skulle skicka en länk till mig, men jag var tvungen att gå ut ur rummet. Så jag började plocka iordning på Lovisas rum.
Kommer tillbaka och har en länk på MSN. Öppnar och det leder till en blankett för hindersprövning. Sedärja.
Jag är nog fortfarande förvånad över killen som aldrig mer skulle gifta sig.

Så så är det. Får väl hitta några snajsiga ringar nu också ;).

Kommentarer
Postat av: Johanna hk

Woho! Det var det coolaste. Grattis så jävla mycket! :)

2009-10-16 @ 07:24:37
URL: http://johannahk.blogg.se/
Postat av: Nina

GRATTIS JUE!!!! :)

2009-10-16 @ 09:06:13
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Ilse

Grattis till er båda.

Hoppas att allt är bra med Victor & att han får komma hem snart.

2009-10-16 @ 09:30:56
Postat av: Tella

GRATTIS igen dårå! ;)

2009-10-16 @ 10:08:22
Postat av: Thilda

Grattis till er! Va kul! Skönt att lillkillen mår bättre! Stor Kram

2009-10-16 @ 13:13:08
Postat av: SeraG

GRATTIS!! Va kul :o)

2009-10-16 @ 16:58:42
URL: http://queserag.blogspot.com
Postat av: Natha

Grattis vänner! Jag är otroligt glad för er skull! :) Kramar

2009-10-16 @ 21:28:42
Postat av: Erika

Nej men guuud vad kul!! Shit han är ju romantisk den där Silvio! STORT GRATTIS!! <3

2009-10-17 @ 18:35:20
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var som f-n! Grattis!

2009-10-18 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0