Skoj skoj

Idag hade jag första praktikdagen. Jag fick hänga på receptsidan, väldigt lärorikt. Men nu känns tre år som en evighet, jag vill ju jobba NU!
Snacka om att jag idag har fått förståelse för en massa saker som alltid har verkat krångliga på apoteket.

Äh, finns väl inte så mycket mer att säga egentligen om dagen. Här hemma är det iskallt.. och tyst :'(

Imorgon ska Victor opereras och nu efter att Silvio har pratat med kirurgen så blir det med 95% säkerhet att han får göra hela den stora operationen och slippa den där jäkla shunten. Det måste ju vara positivt.
Hoppas att allt går bra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna HK

Vi håller tummarna imorgon! Tänker på er!

Många kramar!

2009-10-05 @ 19:59:01
URL: http://johannahk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon..Måste nästan vara ännu jobbigare att inte få vara med där nere..tänker på er!!

2009-10-05 @ 20:22:49
URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är ju lite blandade känslor. På ett sätt är det skönt att inte vara där utan ha tankarna igång med annat.

Men å andra sidan skulle jag ju hellre vilja vara där hos Victor, men jag kommer ju ner igen på onsdag när han får komma till avdelningen igen.

2009-10-05 @ 20:35:50
Postat av: Tella

Tänker på lillskiten (och er också såklart) och hålelr alla tillgängliga tummar och annat som kan hållas för tursamhet!!

2009-10-05 @ 21:45:33
Postat av: Natha

tänker verkligen på er! säg till om jag kan göra något?! kramar!

2009-10-06 @ 10:03:30
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hoppas allt går bra för er idag! Vi tänker på er! Kramkram

2009-10-06 @ 12:51:26
Postat av: Emma

TACK alla raringar!

2009-10-06 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0