Efter en slapp helg

Idag var det dags att ta itu med allvaret igen. Jag måste ju plugga ikapp allting vi hade föreläsningar om förra veckan. Så nu har jag läst.. och läst.. och läst.
Jag gjorde också upp ett schema för denna veckan med avsatt tid för plugga och andra aktiviteter jag vet att jag har. Jag hoppas att det fungerar och att jag rentav kan modifiera om schemat på sikt så att det blir lite annat än bara plugga hela dagarna.
Jag har ju ändå lite andra sidoprojekt som kan behöva lite tid.

I eftermiddag ska vi ta en fika med Natha, hon är barnvakt åt Theo och ville ha lite att göra. Det passar utmärkt. Jag har läst igenom det jag planerade att hinna idag. Först imorgon kommer det upp lite instuderingsfrågor och läsanvisningar så jag får rätta mig efter det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0