Här ska sovas som aldrig förr

Efter en vecka med mer eller mindre avsaknad av sömn tänkte jag sova gott :).

Många i klassen har brutit ihop senaste dagarna för det har varit alldeles för mycket att göra. Vi får inte ihop hur vi ska kunna hinna allting. Det känns sjukt jobbigt faktiskt. Jag vill verkligen inte ge upp utan ska kämpa. Jag antar att det är tuffast nu i början, de går ut hårt med de svåraste kurserna och dessutom är man ju minst sagt ringrostig. Kemiska bäreäkningar har ju aldrig varit min starka sida, och så är det fortfarande.

Sen kom jag på en smart grej. Alltså vi ska ju köpa Silvios föräldrars bil, men det blir först i månadsskiftet oktober/november. Och jag känner verkligen att en bil skulle underlätta mitt liv ordentligt just nu. Då lite extra pengar trillar in så ska jag försöka köpa mig en imorgon. Tänkte då köpa en ganska liten bil, ingen man kan packa in hela familjen i, men så man kan transportera sig lite. Sen får jag se om jag säljer den eller om Silvios pappa är intresserad av ett litet inbyte :).

Nåja, imorgon händer det grejer. Silvio ska på intervju och jag ska köpa en micro, antagligen en dammsugare också :).

Fikan idag med "Myth" var väldigt trevlig. De där två timmarna gick på ett ögonblick :). När hon hade gått till bussen och jag väntade på tåget gick jag och köpte Winnerbäck skiva. Sen "råkade" jag gå in i en bokaffär och köpa på mig lite lättläst tåglitteratur.

Kommentarer
Postat av: Tella

Inte requiem hoppas jag för den postade jag idag...fast du får naturligtvis köpa den om du vill...även om det kan vara onödigt i första taget nu då...

2009-09-24 @ 22:55:00
Postat av: Emma

Den köpte jag inte.. :)

2009-09-25 @ 08:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0