Inte en särskilt händelserik dag

Det stora eventet var väl mitt strul med åkbrädan. Vi köpte ju en igår, men var inte säkra på att den skulle passa. Det är ju visserligen inte värre än att man kan byta så det skulle jag göra idag, byta alltså.
Det gick bra.
Sen kom jag hem och skulle montera den. Givetvis fattades två muttrar så det blev inget med det. Silvio får gå tillbaka på måndag och byta igen. Nåja, då är det ju inte mitt problem :P

Morgondagen ska ägnas åt tråkiga pluggsaker. Dels är det en del frågot som ska vara besvarade och inlämnade på måndag och dels är det en labbrapport som ska lämnas in. Så det ska jag ägna mig åt.. och packa. Det blir ju två sena kvällar i skolan så jag ska sova i Kalmar två nätter. Sinnerssjukt nog är det billigare att betala för att sova där än att åka tåget fram och tillbaka. Nu har jag visserligen fått mitt studentkort så det går väl ganska jämnt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0