Kvällspromenad

Efter att bara ha varit inne och degat hela dagen kände jag att jag behövde komma ut lite, få frisk luft och röra på mig.
Jag frågade Nina om hon var intresserad av en promenad och det var hon så vi gick runt sjön. Det positiva för min del är ju att bara gå fram och tillbaka till Nina är ungefär lika långt som att gå runt sjön så för min del blir det ungefär en mil att gå. Härligt!
Vi höll ganska bra tempo också så det tog rejält och svettig blev jag.

Dock har jag ett problem. Tella, du kanske vet? Varje gång jag går, det räcker med att bara gå ner på stan så får jag väldigt ont i typ musklerna i nedre delen av magen och bäckenet typ, det blir rejäl träningsvärk dagen efter också.
Ska man ha så ont så länge? Kanske foglossningen som trasslat till det?

Kommentarer
Postat av: Tella

Jag vet faktiskt inte. Känns som en fråga för din bm på mvc. Men otränad låter ju inte helt otippat och det kan nog bara hjälpas med träning...

2009-09-09 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0