Meh

Lite trött på det mesta just nu.
Ungefär förra veckan bode jag fått en utbetalning från CSN. Har jag fått det? Nej. Är hyran betald? Nej.
Igår hörde jag av mig till min lärare som inte svarade, idag gjorde jag likaså och fick information om att kontakta någon annan som var den som skötte det hela. Människan har läst mitt mail... sen hände inte mer.
Kul? Nej.
Idag skulle vi också fått upp läsanvisningar till cellbiologin. Har vi fått det? Nej.
Så jag började på kemin istället. Fattar jag allt. Nej.

Som grädde på moset under min negativa dag så ska de fiffla mer med vår lägenhet. Sen tidigare var det sagt att renovering skulle ske 26/10-17/12. Nu fick jag en lapp om något nytt ventilationssystem. Då behöver de lägenheten längre så de nya datumen är 9/11-21/1. Och förmodligen måste de ta en del utrymme från klädkammaren eller någon garderob för att få plats med ventilationen.
Efter ombyggnaden kommer vi att få 3 enkelgarderober och en lite klädkammare. Blärk. Idag har vi 7 garderober och en klädkammare. Och det är redan utrymmesbrist.
Jiha.
Nu börjar jag ledsna igen och vill flytta helt, men jag orkar fan inte flytta.
Önskemålet är att få hyra ett hus med cykelavstång till Växjö. Det är vad vi vill ha. Jepp!

Kommentarer
Postat av: Hk

Ring om du vill spy lite galla Emma. Allt ordnar sig ska du se. Håll ut.

2009-09-08 @ 18:57:36
Postat av: Tella

Jag håller med. Meh....

2009-09-08 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0