Men suck

För ett tag sen (förra fredagen) beställde jag en ny skrivare då man som student helt plötsligt fick roliga rabatter. Skrivaren jag har nu envisas konstant med att det är "papperstrassel" utan att det är det. Nåja, jag beställde en sån där rolig multiskrivare så man kan ha den till lite av varje. Jag betalade in pengarna. I fredags fick jag veta att de registrerat min inbetalning och att jag kunde föja min order. Sen har inte HPs sida fungerat, men idag kollade jag. Då var ordern RESTAD! Men vafan. Så nu är jag mäta irriterad.

Morgonen och förmiddagen tillbringades på biblioteket för lite ostört pluggande. Hemma blir det nämligen inte så värst ostört med en babblig sambo, två galna ungar och boende mitt i en byggarbetsplats. Pluggandet gick ganska bra. Tills jag körde fast på någon jäkla uträkning. Jag fattade formeln och uträkningen i torsdags, men hjärnan har väl inte hängt med sedan dess och nu var det helt bortblåst så jag hoppas att någon i klassen kan hjälpa mig lite.

Kommentarer
Postat av: Nina

satt du på stora bibblan? Jag kan hänga på nåndag om du vill? Bara glo i lite tidningar o sånt:D

2009-09-28 @ 16:43:26
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

För att använda ett av Fias favorituttryck: sugigt!!

2009-09-28 @ 18:04:28
Postat av: Emma

Jag sitter på bibblan på campus :)

2009-09-28 @ 18:35:56
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Nina

attans....

2009-09-28 @ 21:14:10
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0