Plugg, plugg, plugg

Igår försökte jag mig på konsten att besvara en massa frågor jag inte kunde svaret på. Det gick väl sådär om jag ska vara ärlig. Jag svarade på alla frågorna, men frågan är väl hur rätt jag hade. Nåja, jag tycker det är bättre att svara, även om det är fel, så har man iallafall visat att man har försökt. Veckan blev ju lite annorlunda än planerat. I morse gick jag upp och skrev labbrapport, vet inte om jag gjorde det med någon större bravur, men nu är det skriven.
Strax ska jag åka till Kalmar och vara där till på onsdag då jag kan åka hem igen, sen är det skola på torsdag igen, men det ska bli skönt att sova en natt hemma. Både idag och imorgon är det schemalagt senare än vad tågen går hem så det är bara att gilla läget och sova över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0