Shopping, shopping, shopping

Igår var jag på rekogniceringsrunda, den föll ganska väl ut. Med ganska menar jag att det ena stället jag skulle till inte hade öppet, men det får jag ordna med en annan dag.
När jag ändå var i krokarna gick jag in på en skoaffär och hittade bra vinterskor till Lovisa för ett rejält nedsatt pris. Lovisa har även fått prova sin overall från förra vintern och det fanns lite växmån kvar så den får hänga med en vinter till.
Idag gick vi ner på stan och äntligen fick Silvio sina efterlängtade zucchiniblommor. Efter det tänkte vi köpa en tröja till Victor då det ibland kan behövas lite mer under jackan än bara en body. Vi köpte visst väldigt mycket mer.
Ikväll blir det utgång på stan med lite tjejer, det ska bli väldigt kul.

    

1. Lovisas nya vinterskor

2. Silvio hittade en ny jacka till Victor, samt vintermössa och vantar

3. Lovisa fick en likadan mössa och likadana vantar, fast röda

4. Vantar till Lovisa i regnklädersmaterial och ett par badbrallor som ska hålla bajset på plats så nu kan hon gå till simhallen.

5. Till sist hittade vi en kofta till Victor och Silvio promp ha en Star Wars tischa till honom också.


Kommentarer
Postat av: Natha

Bra där med badkläderna! Nu kan jag ÄNTLIGEN ta med henne och bada:)

2009-09-05 @ 16:14:23
Postat av: Emma

Jag vill också bada.. men då behöver jag någon slags baddräkt som kan hålla allt på plats :/

2009-09-05 @ 17:38:22
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0