En dag som alla andra

Inga större nyheter att förtälja idag. Victor skallade min tand tidigare idag så han slog upp ögonbrynet, nu har han ett ballt plåster med spöken på. Det var nog dagens största händelse.

Hade en så sjuk dröm inatt.. Våra nya grannar som bor brevid oss ska ha barn om en månad så Silvio som blivit lite polare med mannen där tänkte att han skulle sälja ena spjälsängen då vi inte behöver den. Hursom, bara för att vi pratade om det igår så drömde jag inatt att jag var gravid och fick därför lite lätt panik över att vi skulle sälja sängen eftersom vi i så fall behöver den. Så sjukt. Jag är verkligen inte det minsta gravid och har inga som helst planer på att vara det heller så det var märkligt. Separationsångest? Det är ju väldigt, väldigt onödigt att ha två spjälsängar, varav en bara ska ta upp plats i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0