Inte mycket

Varit till sjukhuset med Victor, dagens prov visade äntligen normalvärde så nu ska vi "bara" ställa in rätt dos på medicinen igen.
Lovisa är fortfarande lite blandat sjuk, hon är förkyld som attan och så kräktes hon lite i morse. Konstigt, kanske av förkylningen. Nu är jag nämligen också förkyld och det retar i halsen så att det känns som att jag ska kräkas. Nu gör jag väl förhoppningsvis inte det då jag väl kan kontrollera det lite bättre om jag inte är magsjuk eller gravid och så vitt jag vet är jag inget av det.

Imorgon väntar en ny promenad till sjukhuset, ska försöka ta ett varv runt sjön också när jag ändå är där om det inte blåser allt för mycket. Blåsten är mest för Victors skull, det är ju jobbigt för honom om det blåser på honom och fäller jag ner sufletten så blir han sur för han ser ju inget.

Lovisa tycks ha bosatt sig i soffan. Hon trivs inte alls i sitt rum och vill inte sova där, det är vilda protester fortfarande, men får hon ligga på soffan går det oftast hur bra som helst. Konstigt det där, men, men.. man får välja sina strider och det viktigaste är ju att hon faktiskt sover. Soffan använder vi ju ändå inte på kvällarna utan då är det mest datorhäng ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0