Så himla knasigt det blev

När jag och Victor hade varit hemma en stund i morse efter att ha lämnat på dagis tänkte jag att han skulle skulle sova lite så att jag kunde göra det jag skulle göra (plugga). Trött var han visserligen, men även ganska sällskapssjuk så jag la mig på sängen så han fick lite sällskap.. Vi somnade visst båda två.. och vaknade vid 14. Lyckad dag? Kanske inte..

Likadant var det igårkväll.. eller inte likadant, men trött var jag. Skulle kolla lite på tv, somnar 21:30 på soffan och kommer inte i säng förrän vid 4 på morgonen efter att ha haft soffsällskap av Lovisa några timmar.

Är det våren som gör mig så trött? Kanske.. om det börjar komma pollen och sånt går väl immunförsvaret på högvarv. Eller var det bara kroppen som tänkte ta igen ett par års sömnbrist.

Imorgon åker vi till Silvios föräldrar för lite påskfirande. Barnen känns tillräckligt friska och jag hoppas att det håller i sig. Hoppas också på hyfsat fint väder så att vi kan vara ute och leka en hel massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0