Skärpning nu

En rejäl uppmaning till mig själv för att slacka efter så mycket med skolan. Lämnade Lovisa på dagis i morse och efter det blev det en sväng till sjukhuset för att ta nytt prov på Victor. Tröttsamt? Ja!
Nåja, väntar på att läkaren ska ringa tillbaka så att vi får veta dagens dos, de är lite långsamma på det..

För övrigt hade nog inte den här dagen så mycket spännande att bjuda på, det tog så vansinnigt lång tid på sjukhuset så jag var hemma ganska sent.

Eller jo, Lovisa var världsbäst i morse. På Bolibompa visades någon film om dinosaurier, hon frågade vad det var. Jag svarade att det var dinosaurier och då svarade hon "pappa", så jag fick henne att säga "pappa är en dinosaurie". Är jag mäkta stolt? Givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0