Tröttsamt var ordet

Någon som känner för att byta liv med mig ett par dagar? ;)

Förmiddagen ägnades åt att gå med Victor till sjukhuset. När jag var på väg hem ringde Silvio och sa att badkaret skulle komma redan idag. Sånt gillas. Så något bra hände idag också.
Nåväl, för att lilla fröken ska kunna bada så fick det införskaffas lite nytt halkskydd, jag hade slängt det gamla eftersom det blev så sunkigt.
Eftermiddagen ägnades således åt en cykeltur med Lovisa för att köpa halkskydd. Väl hemma igen hade vi givetvis inget varmvatten.
Sen kräktes Lovisa.
Vi åt middag.
Lovisa kräktes igen.
Inte för att jag fortfarande tror att hon är magsjuk, ibland kräks hon ju. Vet inte om det varit jobbigt för henne denna veckan när Victor har varit på sjukhuset, ibland kommer hon ju ur balans av sådana saker. Stackars liten.

Okej, det var mer positivt idag. Victors mage tycks börja stabilisera sig äntligen samt övrig infektion då hans PK hade gått ner idag. Ett par dagar till så är det väl som vanligt igen.

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0