Nice helg

Dock inte så mycket sömn.
Gårdagen började med att barnen förespråkade uppstigning långt innan jag tyckte det samma. När vi ändå kommit upp skickade jag iväg Silvio och barnen på lite ärenden så jag kunde få städa i lugn och ro.
Eftermiddagen kom och då kom också Hannah, Martin och Elvira. Äntligen skulle vår spelkväll bli av då vi fått boka om så många gånger.
Barnen lekte lite och sen ordnade vi med middag.
Sen spelade vi, Settlers stod på schemat och Martin vann båda gångerna.
Mycket trötta och långt efter midnatt la vi oss för att sova. Det skulle dock inte bli långvarit för Lovisa hittade ett litet skräp i sin säng som hon trodde var världens största och farligaste insekt så det var skrik och gråt. Givetvis hade hon vid det laget väckt upp Victor.
Resten av natten sov vi lite här och där innan det blev uppstigning igen.
Frukost avklarades och nu är köket tillbaka i sitt ursprungsskick igen.
Jag tror att resten av den här dagen blir väldigt, väldigt lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0