Äntligen helg

Igen.

I morse skulle jag med Victor till sjukhuset för att ta ett prov. Jag lyckades inte hålla mig vaken innan det var dags att gå så jag tog en tupplur på soffan, som tur var hade jag ställt klockan innan. Det gick smidigt på sjukhuset, mest för att Victor har lärt sig att trängas. Vi tog en kölapp i vanlig ordning, men när Victor såg sin favoritprovtagare stegade han in med lappen i högsta hugg, som tur var var personalen med på noterna så vi fick gå före.
Väl hemma igen sov jag tills det var dags att hämta busungarna. Kvällen har varit lugn med en massa datorspelande, men nu är det dags att sova tror jag bestämt.

STORT GRATTIS till Sofia som fick sina små tjejer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0