Dag 09 – Min tro

Knasig kategori det här. För har ingen fast tro. Jag tror inte pånågot religiöst, jag sätter inte min tro till en gud. Det är nog lättare att säga vad jag inte tror på än vad jag tror på.
Jag tror på min egen styrka och handlingskraft. Jag tror på att alltid resa slå mig upp ur underläge. Jag tror på min egen förmåga. Jag tror inte på att någon/något annan/annat styr mitt liv utan att jag själv är ansvarig för mina handligar och att forma mitt liv till det som får mig att må bäst.
Det är en ständigt pågående resa.

Och så tror jag att Victor har en skyddsängel. (Det kanske rimmar lite illa med det jag nyss skrev, men han är som en katt och någon vill honom väl.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0