Dag 15 – Mina drömmar

Jag är nog skittråkig och har inte så väldigt mycket drömmar. Jag har tex ingen större längtan efter att se jordens alla hörn. Men en dröm vore ju att vinna drömvinsten på Lotto, vad enkelt saker skulle bli.
Så en dröm är ju helt klart att bli ekonomiskt oberoende, inte för att jag tror att mitt liv skulle förändras nämnvärt, men det skulle vara otroligt skönt att slippa stressen med att behöva tänka på att få in pengar och att få de intjänade pengarna att räcka.

Mitt drömboende är ett gammalt trähus med glasveranda och fina trägolv, helst lite lagom på landet, men inte allt för ociviliserat. Jag vill också ha en häst jag kan prutta runt i skogen på och ta mig an en och annan dressyrtävling.
Och givetvis vill jag att livet är snällt mot mina barn och att de får en fin och ljus framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0