Och till det vanliga

Nu har jag betat av alla dagar jag har missat. Jag har inte haft så värst mycket ork den här veckan. Att gå med barnen till dagis har totalkraschat min sömn och jag känner mig mest som en zombie.

Igår var jag på lärandecafé igen, lika givande som alltid även om vi hade lite lättsammare diskussioner igår. Jag fick även en liten present som en liten för tidig födelsedagspresent, otroligt gulligt och jag blev jätteglad för gesten.

Idag hade Victor varit lite hängig på dagis, men ingen feber *peppar peppar*. Nu verkar han ganska pigg och glad så vi får se hur han mår imorgon.

Gårdagen var för övrigt positiv i ett annat avseende, Victor klämde till med 100% syresättning. Bättre än så kan inget bli och jag är strålande glad över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0