Alltid

När man egentligen ska plugga hittar man en massa andra saker att göra istället.
Saker som jag gjorde istället var att hänga upp några fler lampor, greja lite med bokhyllan i köket, packa upp ytterligare några lådor och hänga upp gardiner i ett par rum.
Kökslampan ja.. Vi köpte den strax efter att vi flyttade in här för två år sedan. Idag hängde jag upp den för första gången. Det behövde ju lite modifieringar i upphägningsanorningen och då är det lätt att det tar lite tid. Egentligen behöver den lite mer modifieringar, typ korta av sladden, men det kan ju dröja två år till.

Nu ska vi bara hitta plats för allt småplock och sen tid att bära ner en soffa i förrådet, vilket innebär att vi först måste ställa iordning i förrådet så att soffan får plats.

Nog om det, nu ska jag plugga en sväng till innan jag ger mig för idag. Okej, kanske skurar köksgolvet också.. Låter man Lovisa vistas mer än 30 sekunder i köket är det tydligen nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0