Nu går jag i ide, rymmer utomlands eller vafan för verklighetsflykt som helst

Jag försöker vara positiv så långt det bara är möjligt, men nu ger jag fan upp.

Köpte en spade idag för att gräva fram bilen. Det gick bra, jag lär inte kunna röra mig imorgon.
Sen när Silvio kollat lite till på skruvarna och jag kört bilen lite fram och tillbaka för att se så att den inte satt fast ser jag att det har varit åverkan på låset. Låset funkar dock.. Kollar på passagerarsidan.. även där åverkan på låset, låter funkar inte.
Jag känner mig mest less och uppgiven nu. Jag har fan inte råd att lägga pengarna på en ny reparation av låsen, men det måste ju ändå göras. Skitapaäckelmänniskor som inte bara kan låta saker vara.
Det positiva är väl att jag får mitt garage på måndag... om jag har någon bil kvar då.

Och så kursboken i mikrobiologi. Först tog den slut, då fick vi info om en annan bok vi kunde skaffa istället.. Den var också slut.
Sen frågade läraren hur många som behövde boken och såg till att Bokus hade det antalet inne. Så jag beställde... och se på fan, det är slut så jag får fortfarande ingen bok.
Det finns ett referensexemplar av den.. i Kalmar såklart.

Nu skiter jag i mitt liv och måste några dagar tills jag känner mig som människa igen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Alltså, ni måste va de mest otursdrabbade människor som finns!!! Helt otroligt vad allt ska krångla för er :( Hoppas det fixar sig på nåt sätt med både bil å bok.. KRAM!

2010-02-25 @ 19:24:08
Postat av: Johanna HK

emma :( säg till om jag kan göra något för er!

2010-02-25 @ 20:35:14
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0