Seeeeg

Jag hade någon slags vision om att jag skulle skriva lite labrapporter idag. Jag tycks inte ha connectat med min hjärna än så det får nog vänta lite. Jag hade glömt hur ofantligt trött man kan bli av att jobba på natten.

Jobbet gick dock bra. Tiden gick snabbt, spelarna skötte sig och det var lagom mycket spel så det blev inte stressigt eller så utan flöt bara på. Skönt det :).

Min chef sa att jag gärna fick jobba mer om jag ville. Jag kommer aldrig ifrån det där jobbet, började för 9 år sedan och gör lite mer eller mindre långa inhopp mellan varven. Jag sa att jag nog inte orkar med att jobba regelbundet med att vara schemalagd och så då det sliter väldigt mycket, men att de gärna får ringa om de är lite kort om folk. Hoppa in lite då och då kan man ju alltid göra.

Givetvis var inte barnen lika intressade av sovmorgon som mig så jag är skitseg även om jag somnade till på soffan i förmiddags. Så labrapporterna får vara tills imorgon, men för att göra något vettigt idag kan jag ju städa lite. Det behövs ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0