Shopping och vila

Lovisa har fått ägna sig åt att vila bort sin hosta. Det funkade sissådär. Fick i henne lite hosmedicin så hon kanske får sova inatt.
Annars har det shoppats lite idag, inga superroliga saker, men ändå. Gummistövlar till mig och Lovisa. Jag tyckte att jag behövde ett par eftersom jag hatar att bli blöt om fötterna och Lovisa behövde nya till dagis då de gamla är för små. Sen blev det även ett nytt regnställ till Lovisa, kan också vara bra att ha på dagis nu när det börjar bli blaskigt ute, det gamla har hon nog så gott som växt ur.
Sen blev det lite odlingsgrejer. Har satt lite frön till diverse att ha på balkongen i sommar. Tänkte prova mina gröna fingrar, eller de icke existerande. Så idag har jag sått lite kryddor, det kommer även göras försök på smultron, sockerärtor och zucchini. Vi får se, vi får se.

Imorgon mår förhoppningsvis Lovisa bättre och Victor är forthoppningsvis inte smittad så kan vi gå ut och göra något kul :).

Kommentarer
Postat av: Tella

Det ska odlas lite här också. Så snart blir det frösättning och förhoppningsvis lite varmare väder om ett par månader så att man kan flytta ut ett par av krukorna...

2010-02-27 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0