Sjukhuset

Yes, idag var vi där igen för kontroller. Allt var fina fisken i vanlig ordning.

Efter det gled vi runt på stan och letade efter lite schyssta saker att inreda med. Mest för att få in lite färg i köket, det är så vansinnigt sterilt. Jag hade någon vision om att måla väggarna i aubergine, men det får vara så länge, det är rätt mycket väggyta och det tar ju sin tid att dona med det. Tid som inte riktigt finns.
Men vi köpte en ny duk, besticklåda och lite annat smått. Vi letade även som galningar efter en röd brödbox, men gick på nit efter nit. En del av affärerna hade haft, men de var slut. Typiskt.
Vill ju ha, men det kanske dyker upp inom sinom tid. Det är ju inte allt för långt kvar till loppissäsongen.

Kommentarer
Postat av: Tella

Ni får inte sno min idè...jag ska måla röd findvägg...och sen ska jag bara ha vitt och rött i köket...

2010-02-11 @ 20:41:17
Postat av: Tella

Fast egentligen heter det ju fOndvägg haha

2010-02-11 @ 20:41:48
Postat av: Emma

Hehe... nej, inte rött. Jag ville ha aubergine sa jag ju :P Annars har vi en del rött. Eftersom vi köpte en förbaskat dyr lampa när vi flyttade hit för 2 år sen så får den hänga med och sätta ribban för övrigt dekorativt.

2010-02-11 @ 21:20:25
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0