Fortfarande sjuk

Alltså superduperförkyld.. det kanske inte märks så mycket.. Men halsen gör ont, jag hostar sönder mig på nätterna och ögonen är röda. Nåja, det går väl över tids nog det också.
Dagen har varit full av bus med barnen i vanlig ordning. Lovisa var helt galen efter maten när vi badade. Hon hoppade och slängde sig i vattnet som jag vet inte vad, tur jag var med och kunde kroka fast henne med benen. Galenpannan, vad ska det bli av henne?

Annars inte mycket nytt. Senaste tidens snöande har mest lett till att jag har kunnat retas med en del i gillet. Typ de som bor i danmark och england, allt har ju varit kaos för dem.. det är ju bara lite snö.. hihi.

Nåja, nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0