Glädjeskutt

Trodde ni på det eller?

Efter att ha lekt sjukstuga ett par dagar var det dags att bege sig ut idag. På utvägen passerar man förslagsvis cykelrummet för att hämta upp en barnvagn. Några fantastiska raketforskare hade haft sönder en av våra vagnar. Nu ska jag på bästa och med min allra bestämdaste ton få hyresvärden att ersätta skadan. Varför? Jo därför. Jag har legat på hela hösten om att vi ska få ha ett eget förråd att få ställa in våra vagnar i, men det har de inte velat/orkat ge oss utan har hänvisat till cykelrummet. Cykelrummet i sin tur har hela jävla världen tillgång till då det har en dörr från utsidan som man måste använda lite kraft till att stänga, vilket innebär att den alltid står upplåst utom när jag eller Silvio har varit där.


På sista bilden kan man se den fina samlingen raketpinnar som blivit kvar efter tilltagen. Bygeln på vagnen går att knäppa loss enkelt utan ett uns våld, men varför när man kan slita eller slå så att allt går sönder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0