Ljug del 2

Jepp. Så var det hela rövarhistorien med elbolaget. Efter mycket om och men får jag ett mail från hyresvärden. För enkelhetens skull citerar jag delar av det.

"Vi förändrar ingenting gällande några elavtal i samband med renoveringen då vi inte rent juridiskt har några som helst möjligheter att förändra några avtal som ni som hyresgäster tecknar. Så det finns ingen koppling mellan att renoveringen har skett och att ni har fått en bekräftelse på nytt elavtal."

Efter det så var det ju ganska givet med ett samtal till Bixia för att fråga vem tusan som har tecknat avtalet. Och tro det eller ej... Hyresbostäder i Växjö. Vem hade kunnat tro det?! Inte de själva..

Nu är jag less på alla bitterheter från mitt håll. Imorgon ska jag och Nina till IKEA. Det ska bli skoj, jag ska ha skoj och jag ska shoppa fina saker. Bilen ska hålla dit och hem och alla blir glada. Positivare andra imorgon alltså :).

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som en bra ide, vi ska ha KUL!=)

2010-01-25 @ 21:34:33
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0