Idag har vi..

..kanske inte gjort så värst mycket. Vädret har ju varit allt utom trevligt så det blev en ganska stillsam dag. Jag var väldigt trött efter nattens jobb och försökte vila ikapp lite under förmiddagen. När jag vaknade till ordentligt hade Silvio bokat lekdejt med Malin. Tyvärr ösregnade det ute så vi kände inte för att gå till någon lekplats och bli bortsköljda utan vi bestämde att vi skulle hem till dem istället för lite lek och fika.
Det blev ett par trevliga timmar och barnen hade roligt även om de kanske var lite trötta och gnälliga mellan varven.

Jobbet inatt gick riktigt uselt. Jag tycker det är så trist när jag får dåliga resultat och så var det tyvärr igår igen, det gick dåligt sist jag jobbade också. Som tur är så har jag ju ändå timlön, fattar inte att en del kan jobba helt provisionsbaserat. Nåja, som en liten extra överraskning var det ett par snubbar från Lotteriinspektionen på plats när jag började för att kontrollera några saker. Det kändes onekligen lite nervöst, men det gick bra.
Det var många glada studenter som var ute och firade så jag hade fullt upp under mina timmar.

Imorgon hoppas vi på bättre väder så vi kan ta oss ut lite mer än bara en promenad runt området, Lovisa behöver göra av med lite spring i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0