Härlig söndag.. än så länge

Men fy tusan så trött jag är, det blev ju inte många timmars nattsömn eftersom jag jobbade till 2 och var hemma ännu senare. Med klockans framflyttning och barn som vaknar som vanligt så blev det inte mycket utrymme för sömn.

Under mogontimmarna försökte jag ändå ta igen mig lite på soffan, det gick väl sådär.

Jag beslutade mig istället för att gå ut, Victor somnade ju så han fick vara hemma. Men det gjorde ju inte så mycket, då fick ju Lovisa ha mamma helt för sig själv och det njöt hon av i stora drag. Vi började med att gå ner till lekplatsen vid strandbjörket där det åktes rutchkana och gungades.
Magen började knorra lite så då gick vi till stan och tog en fika på Wayne's, scones var inte alls dumt, riktigt gott. Måste baka själv.

Lovisa fick sedan ett bäddset från Hemtex, det kan ju vara kul att ha ett eget som passar in fint i hennes rum. Slutligen gick vi förbi BR och köpte ett kit med skottkärra och sandlådeleksaker. Nu ska jag bara spana in sandlådan på gården och se om den är lekvänlig. Jag hyser inga större förhoppningar om det tyvärr. Ge mig ett hus!

Nu blir det lite slappande ett tag innan det är dags att ta itu med matlagning och sen rejäl städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0