Måndag med nyheter

Morgonen ägnades åt att transportera barn till alla möjliga och omöjliga ställen. Först lämnade jag Lovisa och passande nog var de på väg ut när vi kom.
Efter det stressade jag bort till Victors dagis. När vi kom dit fick jag en rejäl bunt med papper som ska fyllas i och sen ska vi ordna bilder till en bok han ska ha där, bilderna ska vara på familjen, favoritsaker och sånt. Det var dags för samling när vi kom då det blev sång och frukt, efter det gick vi en liten rundtur.
Jaja, det funkar väl tills vidare, men jag är redan irriterad på att springa till olika ställen, det blir så mycket mer grejande och tar tid.

När jag och Victor kom hem igen fick han sova lite och jag hann titta på ett par förläsningar.

I samband med att det var dags att hämta Lovisa igen åkte vi dessutom iväg och köpte en ny bilbarnstol. Victor behövde ju en ny. Det var dock Lovisa som fick en ny. Hon sitter nämligen inte riktigt bra i den vi köpte förra året då hon har så lång rygg, Victor sitter däremot jättebra i den så det blev en annan modell till Lovisa istället som jag tror ska fungera bättre.

Ikväll väntar lite mer pluggande när barnen har kommit i säng.

Och till någon av mina trogna läsare är det ett paket på väg med posten.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0