Massa mer plugg

Det är ungefär i den andan den här dagen har gått också. Det var ju en del att ta igen.. och jag känner mig fortfarande sjukt stressad, men jag kan inte göra så mycket mer än att lägga allt krut på att plugga i helgen.
Ja, bortsett från att jag ska med Victor en sväng imorgon till sjukhuset och ta ett nytt PK. Det som togs idag visade på ett alldeles för högt värde, det kan tydligen höjas vid förkylning, men det här var ju löjligt högt och det är inte så bra så imorgon ska det tas ett prov på nytt.

Dagens pynt här hemma blev visst påskris. Lite otippat om jag får säga det själv, men det är sånt som kan hända om man tar med sig Lovisa för att handla och hon hittar hyllan med rispynt så det var väl bara att gå loss på det. När riset var iordningställt så kunde hon inte sluta säga "fiiiiiint" så det glädjer ju någon.

Kom förrsten på en rolig sak som Silvio sa igår.. ni vet, vi krigar ju för att få ett badkar och kära hyresvärden säger att vi absolut inte kan få något för lägenheten ska vara tillgänglig, alltså handikappsanpassad. *mutter mutter*
Nåja, en fd kollega bor i samma trappuppgång som oss och han ville absolut inte ha badkar med har ändå fått ett installet som han krigar för fullt om för att bli av med.
Ironi på hög nivå.. Vi kanske skulle göra slag i saken och nyttja hissen :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, hur var det nu? Räknas Silvio som handikappad, eller räknas han inte som handikappad?

OM han nu gör det, så kan ni ju inte få ett badkar, för det måsta ju vara anpassat så att han kan komma åt i alla utrymmen, fattar ni väl. ::Tella är sarkastisk::



Jag skulle utnyttja hissen....

2010-03-20 @ 02:35:18
Postat av: Emma

Men det är det skulle vara så att det eventuellt någon gång i en avlägsen framtid skulle råka flytta in någon som inte kan kliva i ett badkar så kan det inte vara ett där nu >.<

2010-03-20 @ 08:43:00
Postat av: Anonym

Nä...vad dumt av er (och mig) att tro att det går att ta bort badkaret igen om det skulle behövas göras O_0

2010-03-20 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0