Men bajs

Sicken rubrik.
Men det är ungefär så jag känner nu efter samtal med dagisplaceringstanten.
Det är smockfullt på Lovisas dagis så Victor kan inte få plats där förrän till hösten.
Det fanns plats på två privata dagis. Det ena är ett musikdagis och det är ju trevligt, det andra är ett katolsk dagis.. (det lät väl bra för oss ;)).
Nåja. Problemet är ju också att i så fall skulle vi ju välja det där musikdagiset, men det ligger på helt andra hållet från oss mot Lovisas dagis så då tar det ju en massa tid kring hämtning och lämning. Och det känns ju inte så bra.
Alternativet skulle ju vara att flytta Lovisa också, men det känner jag mig heller inte bekväm med då hon äntligen trivs så himla bra på sitt dagis och allt funkar så otroligt bra.
Sen vill jag ju gärna ha Victor där också då det är mycket som är lite speciellt med honom och de på Lovisas dagis är redan insatta i hans situation och jag känner ett stort förtroende för personalen vilket känns otroligt viktigt överlag och i synnerhet med Victor.

Så vad tusan gör man?

Kommentarer
Postat av: admbjogu

Vi sjunger bajssången!

Bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs

bajsbajsbajsbajsbajs baaaaaaaaaaaaaaaaaajs

2010-03-06 @ 14:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0