Röj

Idag har jag städat lite här och där. Skönt att få det gjort. Inte nog med det, nu när äntligen hissen är på plats fick jag tummen ur och tog ner en massa saker till förrådet. Riktigt skönt att få undan lite. Det finns dock ännu mer som ska ner dit, men det är en annan dags bekymmer.

Annars har det varit full fräs på barnen, de har härjat runt som bara de kan göra.

Imorgon väntar skola för oss alla. Silvio ska börja morgonen med att göra något prov så att han kanske kan få mvg på kursen han går nu, han var 1 poäng ifrån när han gjorde provet så han vill göra igen och se om det går bättre.
Victor ska fortsätta sin inskolning på dagis efter att mest har varit sjuk en vecka.
Och vid lunch åker jag till Kalmar för att skriva tenta som jag inte kan något alls av. Igår kunde jag termerna, idag är de borta, men det får väl bli snabbrepetition på tåget imorgon så kanske de sitter kvar under tiden som jag skriver tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0