Sjukt sjuk dag

Så har det varit idag. Mer sjukstuga här hemma. Finns det inget slut på eländet? Behöver jag ens nämna hur galet stressad jag är över att ha tenta på måndag?

Nåja, allt började med att Victor var väldigt gnällig när vi gick för att lägga oss inatt. Sen kom Lovisa igång. Då hade Lovisa kräkts. Sen kräks Victor... och Lovisa igen.. Ni fattar.
Barnen blev dock krya rätt snart och sov gott i sina sängar.. eller Lovisa sov på soffan eftersom hennes säng var lite väl blöt.

Jag lyckas somna en stund sen vaknar jag och känner mig illamående. Jippe... Så ptja, så värst mycket mer har väl inte hänt idag egentligen. Jag har tack och lov inte kräkts mer än på natten/morgonen, men det räcker.
Imorgon bara måste jag må bra och plugga som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0